Jeu de Boules

JdB_Logo

Ontspannend, sportief & actief.
Wellicht wel eens Jeu de Boules gespeeld tijdens de vakanties in b.v. Frankrijk? Dat was toch leuk? Ja!

Jeu de Boules is leuk en niet aan leeftijd gebonden. Iedereen kan Jeu de Boulen en dat geeft veel plezier. De leus van Jeu de Boules DOS  Bellingwolde is dan ook: Kom, speel mee en geniet.

Iedereen is welkom, jong en oud en zeker ook de mensen met beperkingen. Naast het boulen staat gezelligheid hoog aangeschreven.
Een kleine greep in de activiteiten van 2015: Activiteiten samen met de tennisclub L.T.C. DOS, div.clubtoernooien: Kemkerparktoernooi, Noabertoernooi, Snert / Fakkeltoernooi, Kerstmiddag en nog veel meer…….

Hebben wij u nieuwsgierig gemaakt?? Kom langs, U kunt geheel vrijblijvend 4 weken gratis meespelen met onze leden op de woensdagmiddag vanaf 14.00 uur. Meld u aan, dan kunnen wij u met een kopje KOFFIE ontvangen.

Zie de activiteitenkalender 2017.

Jeu de Boulesvereniging DOS Bellingwolde, Hoofdweg 26A, Bellingwolde ( tegenover de COOP ), tel: 532755